Sluit je je graag aan bij MINERVA
maar wil je eerst nog wat informatie?
Of heb je een vraag over je lidmaatschap?
Neem contact op met de ledenadministratie.

Lid worden

Zin om bij ons te gaan handballen? Of misschien het spel eens te proberen en de sfeer te proeven? Leuk! We voorzien je graag van informatie en/of verwelkomen bij een training of wedstrijd voor een kennismaking.

De verwachting is dat we vanaf Augustus 2021 weer in de zaal gaan trainen en tot die tijd zijn we actief in beachen en veldhandbal. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt of eens wil komen kijken. Je mag bij MINERVA altijd driemaal gratis meetrainen waarna je je in kan schrijven via het inschrijfformulier.

Draag je MINERVA een warm hart toe?

Het succes van een vereniging valt of staat bij het enthousiasme en de steun van haar leden, ook als deze niet actief zijn in de teams. Het is daarom ook mogelijk als ‘Steunend lid’ onderdeel uit te maken van onze vereniging. Graag zelfs! Laat het ons weten door het aanmeldformulier te downloaden en ingevuld te retourneren. Klik daarvoor op onderstaande button.