Het is zover! De competitie 2022-2023 gaat beginnen. Na de voorbereiding van de afgelopen weken zullen vrijwel alle teams van Minerva komend weekend aantreden voor de eerste wedstrijden van dit seizoen. Het speelschema is te vinden via de website en via het NHV (via de app of de website).

Per team wordt de relevante informatie via de team-apps aangegeven (bijvoorbeeld hoe laat, en waar je klaar moet staan). Houd deze dus goed in de gaten!

Onze thuiswedstrijden worden zoals gebruikelijk gespeeld in sporthal ‘De Pol’ in Gaanderen en we nodigen iedereen uit om te komen kijken en onze teams aan te moedigen. Dit kan in de zaal of vanuit het Sportcafé.

• Alle teams: heel veel succes en plezier, we gaan er een mooi seizoen van maken!

Naast de wedstrijden, beginnen ook de bijbehorende organisatorische activiteiten. Dankzij o.a. de scheidsrechters, zaaldiensten, was-&rijschema’s kunnen we onze mooie sport blijven beoefenen.
* houdt dus goed in de gaten voor welke activiteiten jij (of je ouders/begeleiders) zijn ingedeeld en vul deze activiteit goed in, zodat alles goed blijft verlopen

• Dank aan iedereen die een bijdrage levert en hopelijk tot ziens!