Vooralsnog gaan we door met de buitentrainingen volgens het bestaande schema. Dankzij VVG, De Schutterij en diverse vrijwilligers blijven de trainingsfaciliteiten verbeteren en worden er originele trainingsvormen uitgevoerd. Misschien komen er in mei nog versoepelingen, we houden dat uiteraard in de gaten en geven belangrijke ontwikkelingen zo snel mogelijk door. Als de alternatieve competitie voor ons (deels) door kan gaan, zijn wij van de partij!!

Vooralsnog is dit de situatie vanuit het NHV:
“Vanwege de stappen die gepland staan in het openingsplan en de huidige geldende maatregelen voor de sport, heeft het NHV moeten besluiten om de start van de Alternatieve Competitie uit te stellen tot het weekend van 29 en 30 mei. Deze nieuwe datum biedt ons de mogelijkheid om een halve competitie met de teams af te ronden. Het NHV verwacht medio mei meer uitsluitsel te kunnen geven over de doorgang van wedstrijden vanaf deze nieuwe startdatum. Hierbij is het bondsbureau afhankelijk van de versoepelingen van het kabinet.”

Veel plezier met trainen, pas op elkaar en blijf gezond!